Kancelária riaditeľa

Poradca riaditeľa podniku

Vedie agendu, vykonáva a zabezpečuje:

  • vypracovávanie odborných správ, informácií, analýz, rozborov a inej obdobnej agendy podľa zadaných požiadaviek,
  • riešenie problematiky závlah v celom kontexte (trvalé, celoročné sledovanie a hodnotenie činnosti prevádzkovateľov, hodnotenie vzťahov prevádzkovateľov, hodnotenie vzťahov prevádzkovateľ – odberateľ závlahovej vody, sledovanie a kontrola plnenia zmluvných povinností nájomcov, kontrola dokladov o odobranej závlahovej vode v určených termínoch),
  • koordinácia spracovania návrhu plánu stavebných prác opráv a údržby spravovaného majetku HMZ,
  • odporúčania na vybavenie alebo zamietnutie návrhov na opravy podľa záznamov o poruchách,
  • sledovanie a priebežné hodnotenie využívaných závlahových zariadení, resp. dôvody ich nevyužívania,
  • spolupráca pri strategických rozhodnutiach vedenia podniku,
  • spolupráca s organizačnými útvarmi podniku pri vybavovaní agendy v rámci vyjadrovacej činnosti podniku,
  • spolupráca s organizačnými útvarmi podniku v rámci činnosti a úloh podniku.

Sekretariát riaditeľa podniku

Vedie agendu, vykonáva a zabezpečuje:

  • komplexnú asistenciu riaditeľa podniku,
  • prípravu a spracovanie podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania,
  • organizovanie a materiálne zabezpečenie obchodných stretnutí a rokovaní riaditeľa podniku,
  • vypracovávanie zápisov z obchodných stretnutí a rokovaní,
  • komplexné zabezpečenie služobných ciest riaditeľa podniku resp. iných zamestnancom podniku podľa zadaných požiadaviek,
  • vypracovávanie zápisníc z porád riaditeľa podniku a ich evidencia,
  • vybavovanie telefonickej, poštovej a mailovej komunikácie sekretariátu riaditeľa podniku,
  • evidencia dokumentácie súvisiacej so vznikom podniku a jej zmien (rozhodnutia MPRV SR o zmene zakladaj listiny, dodatky k zakladacej listine, úplné znenie zakladacej listiny podniku, výpisy z obchodného registra),
  • evidencia listinných vyhotovení zmlúv,
  • vedie evidenciu podnikových noriem.

Odbor právny

Vedie agendu, vykonáva a zabezpečuje:

  • agendu obchodného registra, živnostenského registra a registra partnerov verejného sektora,
  • agendu zmluvných vzťahov, v spolupráci s inými organizačnými útvarmi vypracováva podklady pre uzatváranie zmlúv, vypracováva návrhy zmlúv, posudzuje a predkladá pripomienky k návrhom zmlúv od zmluvných partnerov, rieši otázky plnenia zmluvných podmienok zo strany podniku a zmluvných partnerov,
  • vypracováva podania a návrhy na súdne, exekučné a správne konania a zastupuje štátny podnik v súdnych, exekučných a správnych konaniach, koordinuje spoluprácu s externými právnymi zástupcami štátneho podniku,
  • rieši a zabezpečuje vymáhanie pohľadávok podniku,
  • zabezpečuje a poskytuje právne poradenstvo organizačným útvarom podniku,
  • vedie a rieši v spolupráci s ostatnými organizačnými útvarmi agendu sťažností a petícií,
  • vypracováva a spolupracuje s inými organizačnými útvarmi na vypracovávaní koncepčných dokumentov podniku, interných smerníc a riadiacich aktov,
  • vedie agendu oznamovania, preverovania a evidencie podnetov o protispoločenskej činnosti,
  • spolupracuje pri agende predaja nadbytočného a neupotrebiteľného majetku podniku,
  • vedie agendu žiadostí o poskytnutie informácií.

Odbor BOZP, PPO, CO, OOÚ

Vykonáva, zabezpečuje a vedie agendu:

  • bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci,
  • protipožiarnej ochrany,
  • civilnej ochrany obyvateľstva,
  • ochrany osobných údajov,
  • vypracováva príslušnú dokumentáciu podľa platnej legislatívy,
  • riadi a kontroluje dodržiavanie platnej legislatívy v podniku.

Odbor geoinformačných technológií

Vedie agendu, vykonáva a zabezpečuje:

  • správu a prevádzku geografických systémov,
  • spracovanie a rozvoj priestorových údajov v správe štátneho podniku,
  • technickú podporu spracovania podkladov a komplikovaných výstupov pre potreby iných organizačných útvarov podniku,
  • analýzu a hodnotenia – posudzovania údajov diaľkového prieskumu zeme (DPZ),
  • navrhovanie vývoja systémov pre rozvoj podniku a zjednodušenie práce zamestnancov podniku,
  • spoluprácu s Útvarom rezortnej informatiky na MPRV SR v rámci rezortných úloh,
  • správu a prevádzku informačných systémov – ekonomický informačný systém, registratúrny systém, dochádzkový systém, podnikový databázový systém,
  • správu komunikačných technológií (hlasové a emailové služby),
  • správu, rozvoj a aktualizáciu webového sídla podniku,
  • publikovanie aktuálnych informácií na sociálnych sieťach,
  • prevádzku LAN siete podniku a vstupných bodov,
  • inštaláciu hardvéru a softvéru osobných počítačov a profylaktika výpočtovej techniky,
  • zber a aktualizáciu otvorených datasetov pre ústredný portál verejných služieb,
  • postupné zapracovanie požiadaviek podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov
  • školenia a konzultácie v oblasti informatiky pre zamestnancov podniku.

Odbor obchodný

Vedie agendu, vykonáva a zabezpečuje:

  • obchodnú činnosť za účelom zvýšenia tržieb podniku za používanie majetku v správe podniku,
  • rokovania s obchodnými partnermi o cenových podmienkach prenájmu alebo iného využitia majetku v správe podniku,
  • spolupracuje s organizačnými útvarmi podniku pri koncipovaní a realizácii obchodnej politiky podniku a pri posudzovaní žiadostí o prenájom alebo iné využitie majetku v správe podniku.

Odbor verejného obstarávania

Vedie agendu, vykonáva a zabezpečuje:

  • v spolupráci s organizačnými útvarmi podniku vypracováva podklady k verejným obstarávaniam,
  • realizáciu verejných obstarávaní v zmysle platnej legislatívy,
  • v spolupráci s organizačnými útvarmi podniku vyhodnocuje verejné obstarávania.